آدرس مطب دکتر مزروعی در اصفهان تلفن مطب دکتر اکبر مزروعی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس
چگونه ماندگاری تزریق بوتاکس را افزایش دهیم؟

مدت زمان ماندگاری تزریق بوتاکس در افراد مختلف یکسان نیست و عوامل بسیاری وجود دارند که می‌ توانند این مدت را تحت تاثیر قرار دهند.

فواید بوتاکس میگرن برای کاهش سردرد

تزریق بوتاکس میگرن باعث کاهش فعالیت بیش از حد عضلات و در نتیجه کاهش فشار و تحریک‌ پذیری عصبی می‌ شود که از عوامل اصلی بروز میگرن هستند.

رفع افتادگی گوشه های لب با تزریق بوتاکس

نحوه انجام بوتاکس گوشه لبها با ارسال سیگنال از اعصاب به عضلات و جلوگیری از انقباض ماهیچه ها و با مهار انقباض عضله باعث بالا رفتن گوشه لب ها می شود

رفع تعریق کف دست و پا با تزریق بوتاکس

درمان تعریق با بوتاکس برای تعریق بیش از حد یا هایپرهیدروزیس روشی است که بیش از ۸۰ درصد موفقیت آمیز بوده و میزان رضایت بالایی دارد.

تزریق بوتاکس برای از بین بردن خطوط خرگوشی روی بینی

تزریق بوتاکس یک روش موقتی جهت رفع چین و چروک ها و جوانسازی صورت است و هر 4 تا 6 ماه یک بار تمدید بوتاکس لازم است.

اصلاح و درمان لبخند لثه ای با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس برای درمان لبخند لثه‌ ای به این شکل انجام می شود که انقباضات عضلانی ضعیف شده و میزان بالا رفتن لب به هنگام لبخند زدن کمتر می‌ شود.

لیفت شقیقه با بوتاکس مزایا و معایب

لیفت شقیقه با بوتاکس از روش‌ های موثر در رفع افتادگی پوست است . این روش شامل استفاده از تزریق بوتاکس آرایشی برای لیفت پوست است .

رفع فرورفتگی و خطوط چانه با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس چانه ، عضلات چانه را وارد فاز استراحت کرد و خطوط ایجاد شده در آن را از بین برد. این روش باعث رفع چین و چروک چانه و اطراف دهان می شود .

تزریق بوتاکس پیشانی و خط اخم

بوتاکس پیشانی و خط اخم ، بهترین درمان برای از بین بردن چین و چروک پیشانی و خط اخم بوده و پوست به این روش کم تهاجمی واکنش خوبی نشان می دهد .

بوتاکس زیر بغل ، سن مناسب ، ماندگاری ، عوارض ، مراقبتها و هزینه

تزریق بوتاکس برای درمان تعریق شدید از طریق مسدود کردن انتقال دهنده ها صورت می گیرد. و برای درمان هایپرهیدروزیس یا تعریق شدید استفاده می شود.

تزریق بوتاکس به چروک های دور چشم یا خطوط پنجه کلاغی

درمان خطوط پنجه کلاغی با تزریق بوتاکس به این صورت است که پس از تزریق، عصب ماهیچه های دور چشم را هدف قرار داده و اصطلاحا منجر به فلج شدن آنها میشوند.

همه چیز درباره تزریق بوتاکس

بوتاکس برای جوانسازی، در محل تزریق سبب فلج شدن عضلات آن ناحیه و از بین رفتن چین و چروک پوست خواهد شد و ظاهری جوانتر را برای مدتی ایجاد می نماید.