آدرس مطب دکتر مزروعی در اصفهان تلفن مطب دکتر اکبر مزروعی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت با نخ / رفع چروک و جوانسازی با نخ کلاژن ساز

رفع چروک و جوانسازی با نخ کلاژن ساز

با افزایش سن، تولید کلاژن و الاستین کاهش می یابد، رفته رفته پوست صورت شل شده و دچار افتادگی می‌ شود. به بیان ساده تر افزایش سن باعث از بین رفتن طراوت پوست صورت شما می شود. با پیشرفت علم پزشکی روش های مختلفی برای بازگردان نشاط جوانی به چهره شما معرفی شده است. یکی از مورد اطمینان ترین و بهترین روش های درمان چین و چروک‌ و صاف نمودن پوست صورت در میانسالی، جوانسازی و لیفت صورت با نخ کلاژن ساز می باشد. این تکنیک جوانسازی جزء کم خطر‌ترین و مؤثرترین روش‌ های جوانسازی محسوب می‌ شود که از عوارض بسیار کمی برخوردار است. نخ‌ هایی که در لیفت صورت مورد استفاده قرار می‌ گیرند مخصوص بوده و دارای مواد پروتئینی هستند. این نخ‌ ها زمانی که در لایه‌ های زیرین پوست جایگذاری می‌ شوند باعث تحریک سلول‌ های فیبروبلاست شده و به تولید کلاژن کمک می‌ کنند. در روش جوانسازی و لیفت صورت با نخ کلاژن ساز، علاوه بر لیفت پوست ، هدف دیگری نیز وجود دارد که احیای سلول‌ ها و تولید دوباره کلاژن است.

آنچه در این مطلب میخوانید

نخ کلاژن ساز چیست؟

نخ کلاژن یک نوع نخ بخیه ظریف و زیست تخریب‌ پذیر است که توسط سازمان موادغذایی و دارویی ایالات متحده آمریکا موسوم به FDA نیز تأیید شده است. لیفتینگ صورت با این روش شامل قراردادن نخ‌های کلاژن در زیر پوست است. نخ‌ ها داربستی را ایجاد می‌کنند که پوست افتاده را لیفت می‌کند و با تحریک تولید کلاژن در نواحی فرورفته صورت یا بدن، باعث افزایش حجم پوست می‌شوند.

مزایای لیفت صورت با نخ کلاژن ساز

مهم‌ تریم مزایای استفاده از نخ کلاژن برای لیفت و جوانسازی پوست عبارت‌اند از:

نحوه انجام جوانسازی با نخ کلاژن ساز

تکنیک لیفت و جوانسازی پوست با استفاده از نخ‌ های کلاژن‌ ساز روشی بسیار آسان است و به عنوان یک جراحی سرپایی نیازی به بیهوشی ندارد. مراحل زیر باید طی شود تا جوانسازی و لیفت انجام شود:

جوانسازی با نخ کلاژن ساز

مراقبت های قبل از لیفت با نخ کلاژن ساز

مراقبت های بعد از لیفت با نخ کلاژن ساز

ماندگاری نخهای کلاژن ساز صورت

ماندگاری نتایج برای روش‌ های لیفت با نخ به سن، به متابولیسم و نحوه واکنش بدن شما به این روش بستگی دارد. پس از 6 ماه ، بدن به طور کامل نخ‌ های کلاژن را جذب می‌ کند و تولید کلاژن شروع به کندشدن می‌ کند. با استفاده از یک رژیم مراقبت از پوست خوب و یک سبک زندگی سالم، می‌ توان میزان ماندگاری نتایج درمان را افزایش داد. اجتناب از قرارگرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید و سیگار کشیدن نیز بسیار مهم است ؛ زیرا هر دو مورد می‌ توانند رشته‌ های کلاژن جدید تشکیل‌ شده در اطراف نخ‌ های کلاژن را تجزیه کنند.

لیفت با نخ کلاژن ساز مناسب چه کسانی است؟

لیفت با نخ برای افراد 35 سال تا 60 سال مفید است؛ اما اگر شما بین 25 تا 35 سال هستید و علائم قابل‌ مشاهده ای مانند افتادگی پوست ، چین‌ وچروک ، خط لبخند، غبغب آویزان، افتادگی پلک زیر چشم دارید در بین افرادی که وضعیتشان برای لیفت با نخ مناسب است قرار می‌ گیرید.

موارد منع استفاده از نخ کلاژن ساز

هزینه لیفت با نخ کلاژن ساز

هزینه های لیفت صورت با نخ کلاژن را بسته به موارد مختلفی نمی‌ توان یکسان در نظر گرفت یا قیمتی ثابت برای آن تعیین کرد. از مهم ترین مواردی که در لیفت صورت با نخ، برای هزینه لحاظ می شود، توجه به نکات زیر می باشد:

عوارض لیفت با نخ کلاژن ساز

در کلینیک پوست و زیبایی دکتر اکبر مزروعی علاوه بر کاشت مو و ابرو ، تزریق ژل ، بوتاکس و چربی نیز با بهترین نتایج قابل انجام می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز، از طریق تماس با شماره تلفن 33292300 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، میدان نگهبانی ، ساختمان خاطره ، طبقه دوم بانک سپه ، واحد 5
تلفن : 33292300

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

هر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانیدهر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانید

کاشت مو به روش FIT یکی از پیشرفته ‌ترین و کم ‌تهاجمی ‌ترین روش ‌های ترمیم مو است که به طور گسترده‌ ای برای بازگرداندن موهای از دست رفته استفاده می‌ شو ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟

در کاشت مو به روش SUT نیازی به برش‌ های بزرگ یا بخیه نیست، بنابراین دوره بهبودی کوتاه‌ تر و نتایج کاشت موی طبیعی ‌تری خواهید داشت . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16

کاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازمکاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازم

کاشت ابرو به روش FUT از روش ‌های پیشرفته و موثر برای بازسازی و پرپشت کردن ابروها است که در سال‌ های اخیر به دلیل نتایج طبیعی و دائمی خود محبوب شده اس ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08