آدرس مطب دکتر مزروعی در اصفهان تلفن مطب دکتر اکبر مزروعی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت با نخ / لیفت با نخ بهترین روش بالا بردن ابروها

لیفت با نخ بهترین روش بالا بردن ابروها

با افزایش سن، عضلات حمایتی صورت ضعیف می‌شوند و میزان تولید پروتئین‌های ساختاری، کلاژن و الاستین پوست کاهش پیدا می‌کند. به‌ همین ‌دلیل، به ‌مرور مشکلاتی مانند افتادگی پوست و چین‌ و‌ چروک‌ ها ظاهر می‌ شوند. یکی از نواحی صورت که سریعتر علائم پیری را بروز می‌دهد، نواحی اطراف چشم است. در این شرایط، احتمال افتادگی ابروها وجود دارد که برای رفع این مشکل لیفت ابرو با نخ یکی از بهترین راهکارها است. افتادگی ابرو، چهره افراد را دائماً به صورت خسته و بیحال نشان می دهد. امروزه روش های متنوعی برای لیفت ابرو وجود دارد که به روش های جراحی و بدون جراحی انجام می شود. لیفت ابرو با نخ نیز یکی از جدیدترین تکنیک‌ های لیفت ابروها است. در روش لیفت ابرو با نخ، نخ های مخصوص و قابل جذب با استفاده از سوزن داخل پوست جایگذاری می شود که سبب رفع افتادگی پوست و کشیدن پوست به سمت بالا، جوانسازی و سفت شدن پوست می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

روشهای لیفت ابرو

مزایای لیفت ابرو با نخ

بالا بردن ابرو با لیفت با نخ

نحوه انجام لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ یک روش کم تهاجم است که بالا کشیدن و بهبود ظاهر قسمت بیرون چشم، پلک بالایی و ابروها را بدون ایجاد برش ممکن می‌کند. لیفت ابرو با نخ به کمک تزریق مقدار کمی بیحسی موضعی به کناره های چشم و در دو طرف صورت انجام می‌شود. تزریق ماده بیحسی باعث می‌شود تا درد و سوزش حین درمان به حداقل مقدار خود برسد. سپس نخ به کمک یک کانولای (لوله توخالی) نازک به زیر پوست وارد می‌ شود و کل فرایند در حدود 30 دقیقه طول می کشد. نخ های قابل جذب به زیر پوست وارد می شوند و وقتی به آرامی کشیده شوند، باعث بالا کشیدن گوشه چشم و کاهش قابل توجه افتادگی پلک بالایی و بافت های شل شده می‌شوند. شیارهای بسیار ریزی در نخ ها تعبیه شده که به زیر پوست می چسبند و امکان بالا کشیدن و لیفت پوست را فراهم می‌کند. به علاوه این شیارها باعث تحریک کلاژن سازی پوست و افزایش حجم زیر پوست می‌شوند. این تأثیر را بعد از گذشت چند هفته می توانید در جوانسازی پوست مشاهده کنید. این نخ ها به تدریج در بدن حل و توسط سیستم سوخت و ساز بدن جذب می‌شود و اثری از آن در بدن باقی نمی ماند. نتایج لیفت ابرو با نخ را بلافاصله می توانید در وضعیت پوست صورتتان مشاهده کنید و این اثر در هفته های بعد از درمان، برجسته تر نیز خواهد شد.

مراقبتهای قبل از لیفت ابرو با نخ

مراقبت های بعد از لیفت ابرو با نخ

سن مناسب برای انجام لیفت ابرو با نخ

پزشکان اعتقاد دارند که بهترین سن برای لیفت با نخ بین 30 تا 50 سالگی است.

کاندیدای لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ روشی کم‌خطر است و از 18 سالگی به بعد می‌توان برای انجام آن اقدام کرد. با این وجود، پزشکان توصیه می‌کنند که این روش از 30 سالگی به بعد و با ظهور علائم پیری انجام شود. بدین‌شکل، نه تنها فاصله بین چشم و ابروها بیشتر می‌شود بلکه با تحریک بدن به تولید کلاژن، پوست اطراف چشم‌ها نیز جوانسازی می‌شوند. در صورت وجود شرایط زیر، ممکن است از نظر جراح، کاندیدای مناسبی برای لیفت ابرو با نخ باشید:

ماندگاری لیفت ابرو با نخ

مدت زمان ماندگاری این نخ ها حدود 1 سال تا 18 ماه بوده و هرچه نخ ها پیچیده تر یا بیشتر باشد میزان ماندگاری این روش نیز بیشتر خواهد بود. لازم به ذکر است که رعایت نکات مراقبتی اشاره شده نیز موجب بیشتر شدن مدت ماندگاری روش لیفت با نخ می شود.

موارد منع انجام لیفت با نخ

هزینه لیفت ابرو با نخ

یکی از عوامل مهم در تصمیم شما برای لیفت ابرو با نخ، هزینه این درمان است. قیمت لیفت ابرو با نخ کمتر از روش های جراحی سنگین است. قیمت لیفت ابرو با نخ به این عناصر بستگی دارد :

عوارض لیفت ابرو با نخ

در کلینیک پوست و زیبایی دکتر اکبر مزروعی علاوه بر کاشت مو و ابرو ، تزریق ژل ، بوتاکس و چربی نیز با بهترین نتایج قابل انجام می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز، از طریق تماس با شماره تلفن 33292300 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، میدان نگهبانی ، ساختمان خاطره ، طبقه دوم بانک سپه ، واحد 5
تلفن : 33292300

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

هر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانیدهر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانید

کاشت مو به روش FIT یکی از پیشرفته ‌ترین و کم ‌تهاجمی ‌ترین روش ‌های ترمیم مو است که به طور گسترده‌ ای برای بازگرداندن موهای از دست رفته استفاده می‌ شو ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟

در کاشت مو به روش SUT نیازی به برش‌ های بزرگ یا بخیه نیست، بنابراین دوره بهبودی کوتاه‌ تر و نتایج کاشت موی طبیعی ‌تری خواهید داشت . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16

کاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازمکاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازم

کاشت ابرو به روش FUT از روش ‌های پیشرفته و موثر برای بازسازی و پرپشت کردن ابروها است که در سال‌ های اخیر به دلیل نتایج طبیعی و دائمی خود محبوب شده اس ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08