آدرس مطب دکتر مزروعی در اصفهان تلفن مطب دکتر اکبر مزروعی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت با نخ / لیفت شقیقه با نخ بدون جراحی خونریزی و درد

لیفت شقیقه با نخ بدون جراحی خونریزی و درد

افتادگی پوست در ناحیه شقیقه می‌ تواند باعث افتادگی گوشه چشم‌ ها و ابروها شده و ظاهر و جذابیت چشم را کاهش دهد. لیفت شقیقه یکی از عمل‌ های زیبایی تقریباً کم تهاجمی است که برای بالا کشیدن دم ابرو و گوشه خارجی چشم مورد استفاده قرار می‌ گیرد و نه تنها حالت کشیده و جذابی برای چشم‌ ها به وجود می‌آورد. لیفت شقیقه با نخ ، نوعی روشی زیبایی است که در این شیوه جراح به جای استفاده از روش جراحی، با استفاده از نخ‌ های مخصوص لیفتینگ و به‌ راحتی با دوختن ، پوست ناحیه شقیقه را بالا کشیده و باعث می‌ شود که پوست منطقه شقیقه کشیده‌ تر و در نتیجه صورت و چهره را زیباتر و پوستی محکم‌ تر نشان دهد. افراد در روش لیفت شقیقه با نخ، تحریک کلاژن را به دنبال دارند، بهبود تدریجی رنگ و استحکام پوست را در ناحیه شقیقه و گیجگاه مشاهده می‌کنند.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای لیفت شقیقه با نخ

انواع نخ جوانساز برای لیفت شقیقه

در این روش 4 نوع نخ برای لیفت پوست صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد:

1- PDO پلی‌ دیوکسانون:

این نوع نخ مورد استفاده برای بخیه هستند که در طول 6 ماه جذب می‌شوند. این نوع نخ میزان تولید کلاژن را در محل مورد نظر افزایش می‌ دهد. این نوع نخ لیفت صورت نیز 3 نوع است:

2- PLA پلی‌ لاکتیک‌ اسید:

این نخ‌ها در بخیه ارتوپدی مورد استفاده قرار می‌ گرفتند. روش درمان این نوع نخ فرم دهی به پوست شل شده است و پوست صورت را لیفت می‌ کند. نخ‌ های جذبی هستند و سرعت کمتری در روند کلاژن‌ سازی پوست دارد.

3- PCA پلی‌ کاپرولاکتون:

این نوع نخ با تجزیه شدن موادی را تولید می‌ کنند که باعث کلاژن‌ سازی پوست صورت می‌شوند؛ ولی مدت زمان کلاژن‌ سازی نسبت به دو نوع نخ قبلی طولانی‌ تر است. این نوع روش از شل شدن پوست جلوگیری می‌ کند و با فرآیند لیفت کردن پوست، خاصیت جوانسازی به پوست می‌بخشد.

4- نخ سیلوئنت:

به شکل مخروطی است که جذب پوست شده و برای قسمت‌ های مختلف صورت و گردن مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

لیفت شقیقه با نخ بدون جراحی

لیفت شقیقه با نخ چگونه انجام میشود؟

نخ‌ های مخصوص لیفت، طی بی‌ حسی موضعی با ایجاد روزنه ریزی در پوست با سوزن مخصوص جا گذاری شده و سپس پزشک به آرامی بافت پوست را فشار می‌دهد تا فرم مورد نظر ایجاد گردد. این نخ‌ها الاستین و کلاژن سازی پوست را تحریک می‌نمایند و استحکام و لیفت پوست را در پی دارند. نخ‌ های لیفت پس از چندین ماه جذب می‌گردند.

مراقبت های قبل از لیفت شقیقه با نخ

مراقبت های بعد از لیفت شقیقه با نخ

کاندیدای مناسب لیفت شقیقه با نخ

ماندگاری لیفت شقیقه با نخ

نتایج لیفت با نخ معمولاً بلافاصله قابل مشاهده می‌ باشد و در این روش نتیجه کاملاً طبیعی و غیر اغراق شده می‌باشد. ماندگاری این روش به نسبت جراحی لیفت پایین‌ تر می‌باشد و لیفت با نخ‌ های جذبی معمولاً بین 1-2 سال ماندگاری داشته و مجدداً می‌ بایست این عمل را تکرار نمود.

موارد منع انجام لیفت با نخ

عوارض لیفت شقیقه با نخ

هزینه لیفت با نخ شقیقه

قیمت لیفت شقیقه با نخ به موارد زیادی مانند مرغوبیت مواد استفاده شده و نخ انتخاب شده ، تعداد نخ‌ های مصرفی، کلینیک مربوطه برای انجام این روش، نوع پوست و بدن شما، میزان چروک و افتادگی پوست و مقدار دستمزد معالج بستگی دارد.

در کلینیک پوست و زیبایی دکتر اکبر مزروعی علاوه بر کاشت مو و ابرو ، تزریق بوتاکس و چربی نیز با بهترین نتایج قابل انجام می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز، از طریق تماس با شماره تلفن 33292300 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، میدان نگهبانی ، ساختمان خاطره ، طبقه دوم بانک سپه ، واحد 5
تلفن : 33292300

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

هر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانیدهر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانید

کاشت مو به روش FIT یکی از پیشرفته ‌ترین و کم ‌تهاجمی ‌ترین روش ‌های ترمیم مو است که به طور گسترده‌ ای برای بازگرداندن موهای از دست رفته استفاده می‌ شو ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟

در کاشت مو به روش SUT نیازی به برش‌ های بزرگ یا بخیه نیست، بنابراین دوره بهبودی کوتاه‌ تر و نتایج کاشت موی طبیعی ‌تری خواهید داشت . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16

کاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازمکاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازم

کاشت ابرو به روش FUT از روش ‌های پیشرفته و موثر برای بازسازی و پرپشت کردن ابروها است که در سال‌ های اخیر به دلیل نتایج طبیعی و دائمی خود محبوب شده اس ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08