آدرس مطب دکتر مزروعی در اصفهان تلفن مطب دکتر اکبر مزروعی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / بررسی کاربردها، مزایا، نحوه انجام و مراقبتهای هایفوتراپی

بررسی کاربردها، مزایا، نحوه انجام و مراقبتهای هایفوتراپی

آنچه در این مطلب میخوانید

کلاژن سازی در پوست بعد از سن 25 سالگی کاهش می یابد و پوست با افزایش سن، پروتئین و الاستین خود را از دست می دهد و به تدریج ساختار و استحکام پوست، یکنواختی خود را از دست داده و به مرور زمان پوست دچار شل شدگی و افتادگی و چین و چروک و تغییر رنگ می شود. سبک زندگی و ژنتیک عوامل اصلی هستند که باعث کاهش کلاژن در پوست می شوند و پس از به وجود آمدن این حالت، بسیاری از افراد تلاش می کنند تا جوانی و شادابی را به پوست خود برگردانند. هایفوتراپی یکی از روش های جوانسازی و زیباسازی پوست است که میتواند جایگزین جراحی لیفت صورت شود. افراد جوانتر که نمیخواهند خطرات ناشی از جراحی های لیفت صورت را تجربه کنند،‌م یتوانند از مزایای هایفوتراپی بهره مند شوند؛ اما در موارد افتادگی شدید پوست نمیتواند چندان مؤثر باشد. در هایفوتراپی از امواج فراصوت (Ultrasound) شبیه به سونوگرافی استفاده میشود. روش درمانی در هایفوتراپی کاملاً غیر تهاجمی بوده و تنها با تحریک و افزایش تولید کلاژن در لایه های عمیق پوست، موجب بازسازی سلول های آسیب دیده و رشد سلول های جدید در پوست میشود.

هایفوتراپی در اصفهان


کاربرد هایفوتراپی

در کلینیک پوست و زیبایی دکتر اکبر مزروعی علاوه بر لیفت و جوانسازی پوست با هایفوتراپی کاشت مو و ابرو ، تزریق ژل ، بوتاکس و چربی نیز با بهترین نتایج قابل انجام می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز، از طریق تماس با شماره تلفن 33292300 - 031 اقدام فرمایید.

مزایای هایفوتراپی

روش درمانی هایفو یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های بدون جراحی و غیرتهاجمی لیفت صورت است و مزایای زیادی دارد. برخی از آنها عبارت‌اند از:

مراحل انجام هایفوتراپی

در این روش ابتدا پزشک یا متخصص ناحیه تحت درمان را شناسایی و آن را تمیز می کند. سپس با استفاده از کرم بی حس کننده بی حسی موضعی انجام می شود. پزشک، ژل مخصوصی را روی پوست شما گذاشته و دستگاه روی پوست شما قرار می گیرد و روند درمان از این طریق آغاز می شود. امواج اولتراسونیک با پالس های کوتاه به ناحیه مورد نظر ارسال می شود. این درمان می تواند از 30 تا 90 دقیقه طول بکشد و در نهایت دستگاه از روی پوست برداشته می شود.

مراقبت های قبل از هایفوتراپی

قبل از انجام هایفوتراپی اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی را استفاده می‌کنید حتماً در خصوص آن با پزشک مشورت داشته باشید و از بروز هرگونه عوارض جانبی احتمالی در امان باشید.
قبل از مراجعه به کلینیک جهت انجام هایفوتراپی پوست خود را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی بر روی منطقه مورد نظر استفاده نکنید.
هنگام مراجعه به کلینیک از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

ماندگاری نتایج هایفوتراپی

ماندگاری هایفوتراپی با توجه به بدن هر فرد متفاوت است و میزان ماندگاری آن به روند پیری پوست افراد بستگی دارد. لازم است بدانید اگر بعد از انجام هایفوتراپی مراقبت های مورد نیاز را انجام دهید میتوانید شاهد ماندگاری یک تا دو ساله اثرات این دستگاه باشید.
آیا هایفوتراپی پوست صورت دردناک است؟
به هیچ وجه هایفوتراپی درد یا حتی حالت سوختگی مداومی روی پوست شما ایجاد نمی کند. هایفوتراپی یکی از کم دردسر ترین و کم عارضه ترین روش هایی است که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

معایب هایفوتراپی

عوارض هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی بسته به ناحیه‌ای که مورد درمان قرار می‌گیرد، متفاوت است. علاوه‌برآن تجربه پزشک، تعداد جلسات درمانی، عمق مشکل پوستی و کلینیک موردنظر نیز در هزینه نهایی تأثیرگذار خواهد بود.

بلفاروپلاستی روشی موثر برای لیفت و زیبایی پلک است که توسط دکتر اکبر مزروعی در اصفهان انجام می شود. شما می توانید برای هماهنگی با کلینیک دکتر مزروعی و کسب آگاهی بیشتر با شماره های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، میدان نگهبانی ، ساختمان خاطره ، طبقه دوم بانک سپه ، واحد 5
تلفن : 33292300

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :هاشمیان [ 1402-09-11 ]
سلام خسته نباشید هایفوتراپی برای غبغب مفید هست یا نه من غبغب خیلی دارم نمیخوام ساکشن انجام بدم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

هر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانیدهر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانید

کاشت مو به روش FIT یکی از پیشرفته ‌ترین و کم ‌تهاجمی ‌ترین روش ‌های ترمیم مو است که به طور گسترده‌ ای برای بازگرداندن موهای از دست رفته استفاده می‌ شو ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟

در کاشت مو به روش SUT نیازی به برش‌ های بزرگ یا بخیه نیست، بنابراین دوره بهبودی کوتاه‌ تر و نتایج کاشت موی طبیعی ‌تری خواهید داشت . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16

کاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازمکاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازم

کاشت ابرو به روش FUT از روش ‌های پیشرفته و موثر برای بازسازی و پرپشت کردن ابروها است که در سال‌ های اخیر به دلیل نتایج طبیعی و دائمی خود محبوب شده اس ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08