آدرس مطب دکتر مزروعی در اصفهان تلفن مطب دکتر اکبر مزروعی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / هر آنچه که درباره لیفت با نخ باید بدانید

هر آنچه که درباره لیفت با نخ باید بدانید

آنچه در این مطلب میخوانید

با افزایش سن، فرد دچار تغییراتی به خصوص در ظاهر می شود. از جمله این تغییرات پیر شدن پوست در اثر فرسودگی بافت ها در صورت و دیگر اعضای بدن می باشد. این بافت ها نقش سفت نگه داشتن پوست را دارند که باعث جوانی و شادابی آن می شوند که با گذشت زمان، قدرت خود را از دست داده و ضعیف می شوند، به همین جهت پوست دچار شلی، افتادگی و چروک می شود. با پیشرفت علم و ترجیح عموم به استفاده از متدهای غیرتهاجمی، امروزه شیوه های نوینی ارائه شده است که حداقل میزان درد و دوران نقاهت کوتاهی را در بر داشته باشد. لیفت با نخ، یکی از بهترین و جدیدترین تکنیک ها می باشد که با استفاده از نخ های مخصوصی انجام می شود. تحریک لایه‌های میانی پوست به واسطه لیفت با نخ و افزایش سطح ساخت کلاژن و الاستین، بازیابی شادابی و طراوت پوست را به همراه دارد که پس از زاویه سازی صورت با نخ لیفت، جوانسازی پوست صورت را به ارمغان می‌آورد و علاوه بر رفع چین ‌و چروک، مهار افتادگی پوست و زاویه سازی صورت، به پوستی جوان‌ تر دست پیدا خواهید کرد.

کاربرد لیفت با نخ

نتایج قابل پیش بینی

لیفت با نخ

انواع نخ لیفت

نخ کاگ یکی از نخ‌هایی است که در لیفت با نخ از آن استفاده می‌کنند. در این روش هیچگونه ردی از نخ باقی نمی‌ماند و زمان بهبودی آن بسیار کم است و خیلی زود به نتیجه‌ی مطلوب خود می‌رسید. در لیفت صورت با نخ کاگ، پوست به شکل طبیعی به زیبایی خود می‌رسد.

نخ pdo یکی دیگر از نخ‌هایی است که در لیفت با نخ از آن استفاده می‌شود. این نخ به محض اینکه وارد بافت‌های بدن می‌شود، باعث جمع شدن و همچنین رشد کردن سلول‌های فیبروبلاست می‌شود. محل این نخ‌ها مابین لایه درم و نیام عضلات زیر جلدی می‌باشد.

نخ سیلوئت سومین نخی است که در لیفت با نخ از آن استفاده می‌شود. این نخ، نخ بخیه‌ای مخروطی است که کاملاً جذب می‌شود و برای تصحیح موقعیت بافت و اجزاء صورت و گردن استفاده می‌شود.

نحوه لیفت با نخ

در ابتدا ناحیه مورد نظر پوست با استفاده از یک کرم موضعی یا تزریق بیهوشی ‌بیحس می‌شود. درمان لیفت صورت بین 30 تا 60 دقیقه طول می‌کشد. نخ‌ها بسته به نیاز پوست فرد با استفاده از یک کانولا یا میکرو سوزن قرار داده می‌شوند. در فرآیند لیفت صورت با نخ به ایجاد هیچ شکاف و یا برشی نیاز نیست و هرگونه خطر ایجاد زخم به حداقل می‌رسد. وقتی نخ‌ها قرار داده شدند، یک اثر فوری لیفتینگ با نخ گردن قابل‌مشاهده است؛ اما برای دیدن اثر کامل کشیدن صورت با نخ، حدود 6 ماه باید صبر کنید .

مراقبت های قبل از لیفت با نخ

مراقبت های بعد از لیفت با نخ

کاندیدای مناسب لیفت با نخ

افراد منع از انجام لیفت با نخ

دوره نقاهت لیفت با نخ

مراحل اولیه‌ی دوران نقاهت ممکن است با کبودی، تورم، التهاب و ناراحتی همراه باشد که با دارو، کمپرس یخ و پماد قابل کنترل هستند. دوران نقاهت معمولاً حدود 2 تا 3 روز می باشد.

مدت ماندگاری لیفت با نخ

نخ های مورد استفاده برای این روش جراحی دائمی هستند و جذب نمی شوند؛ اما روند پیری به طور طبیعی ادامه پیدا می کند، البته مدت زمان این روند از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است. نتایج قابل مقایسه با روش های جراحی معمولی است و انتظار می رود 3 تا 5 سال ماندگاری داشته باشد.

هزینه لیفت با نخ

هزینه لیفت با نخ بستگی به تعداد مناطق مورد نظر و تعداد نخ‌های مورد نیاز و تجربه پزشک متفاوت است.

عوارض لیفت با نخ

در کلینیک پوست و زیبایی دکتر اکبر مزروعی علاوه بر کاشت مو و ابرو ، تزریق ژل ، بوتاکس و چربی نیز با بهترین نتایج قابل انجام می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز، از طریق تماس با شماره تلفن 33292300 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، میدان نگهبانی ، ساختمان خاطره ، طبقه دوم بانک سپه ، واحد 5
تلفن : 33292300

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مانا بیاتی [ 1402-09-11 ]
سلام آقای دکتر من میخواستم که برای مادرم لیفت نخ انجام بشه ایشون 62 ساله هستن ولی قرص قلب مصرف میکنن آیا برای ایشان ضرر داره یا خیر

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

هر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانیدهر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانید

کاشت مو به روش FIT یکی از پیشرفته ‌ترین و کم ‌تهاجمی ‌ترین روش ‌های ترمیم مو است که به طور گسترده‌ ای برای بازگرداندن موهای از دست رفته استفاده می‌ شو ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟

در کاشت مو به روش SUT نیازی به برش‌ های بزرگ یا بخیه نیست، بنابراین دوره بهبودی کوتاه‌ تر و نتایج کاشت موی طبیعی ‌تری خواهید داشت . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16

کاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازمکاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازم

کاشت ابرو به روش FUT از روش ‌های پیشرفته و موثر برای بازسازی و پرپشت کردن ابروها است که در سال‌ های اخیر به دلیل نتایج طبیعی و دائمی خود محبوب شده اس ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08