آدرس مطب دکتر مزروعی در اصفهان تلفن مطب دکتر اکبر مزروعی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوش و جای جوش / کاربرد پلاسماجت برای رفع اسکار و جای جوش

کاربرد پلاسماجت برای رفع اسکار و جای جوش

گاهی ایجاد جوش‌ های متعدد در صورت یا بدن می‌تواند اثرات و علاماتی از خود بر جای گذارد که حتی پس از مدت‌ها نیز بدن توان درمان و ترمیم آنها را نداشته باشد که بایستی از روش‌های مناسب پزشکی برای درمان استفاده کرد. امروزه روشهای متفاوتی برای جوانسازی پوست وجود دارد و هر روز با پیشرفت علم این روش‌ها به روزتر و کم عارضه تر می‌شوند. روش پلاسما جت است یکی از روش‌ های غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست به حساب می آید. دستگاه پلاسماجت با یونیزه نمودن گاز میان اپلیکاتور و پوست، با ایجاد بار الکترونی بر روی غشای پوست اثر می‏ گذارد و از این طریق با تحریک سلول‌ ها سبب جوانسازی و بهبود بافت تحت درمان می‌ شود. در این روش، لایه های پوستی در یک ناحیه خاص ، تخریب می شوند و با افزایش سرعت آبرسانی و کلاژن سازی ، سلول های پوستی بازسازی می شوند و پوست، ظاهری کاملاً سالم و زیبا پیدا می کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای رفع اسکار و جوش با پلاسماجت

روش انجام پلاسماجت جای جوش

عملکرد دستگاه پلاسما جت به اینگونه است که به آرامی نزدیک پوست می‌شود و پرتوهای پلاسما به تمام نواحی مقاوم پوست نفوذ کرده و به خصوص می‌تواند نواحی آسیب ‌دیده را هدف قرار دهد و باعث درمان جای جوش و جوانسازی گردد. هدف‌گیری نقطه تحت درمان با روش پلاسما جت، بسیار دقیق‌ تر از سایر روش‌ها است و کمترین ضایعه را ایجاد خواهد کرد.

پلاسما جت برای رفع جای جوش

مراقبتهای پلاسما جت جای جوش

ماندگاری پلاسماجت جای جوش

ماندگاری پلاسماجت نهایتاً تا یک سال برای افراد دوام می آورد که البته این زمان کاملاً وابسته به شرایط محیطی افراد و همچنین سطح مراقبت آنها از پوست بعد از پلاسما جت متغیر می باشد.

کرم ترمیم کننده پس از پلاسماجت جای جوش

پزشکان برای مراجعه کنندگانی که پلاسما جت انجام می دهند، جهت جلوگیری از به وجود آمدن عوارض و مشکلات کرم ها و داروهایی را تجویز می کنند. کرم ترمیم کننده برای بازسازی سلول ها و بهبود لایه های پوستی بعد از پلاسما جت مورد استفاده می باشد.

موارد منع درمان جای جوش با پلاسماجت

عوارض پلاسماجت جای جوش

عموماً درمان با پلاسما جت به دلیل ماهیت کم‌تهاجمی بودن آن عارضه شدیدی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و عوارض آن خفیف، کوتاه‌ مدت و قابل تحمل خواهند بود. عوارض این درمان نهایتاً 72 ساعت تا 10 روز طول خواهد کشید و خود به خود برطرف خواهد شد.
عوارضی مانند التهاب، برافروختگی و سوزش ناحیه تحت درمان بین دو تا سه روز طول خواهد کشید و خود به خود برطرف خواهد شد.
ممکن است که تا ده روز احساس تورم داشته باشید.
از عوارض ظاهری پلاسما جت می‌توان به پوسته‌ پوسته شدن یا بروز نقاط کوچک دلمه مانند روی پوست اشاره کرد. این عارضه پوستی بین یک هفته تا ده روز ادامه خواهد داشت و در این مدت از بین خواهد رفت. دستکاری نکردن ناحیه و مراقبت از آن باعث می‌شود که سریع‌ تر از بین بروند.

هزینه پلاسما جت جای جوش

معمولاً عواملی همچون سن فرد، نوع و شدت آسیب، محل درمان و تعداد جلسات درمانی مورد نیاز از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر روی هزینه‌های پلاسماجت است. علاوه بر این میزان تخصص و مهارت پزشکی که پلاسماجت انجام می‌دهد نیز می‌تواند بر روی هزینه‌های این روش تأثیرگذار باشد.

در کلینیک پوست و زیبایی دکتر اکبر مزروعی علاوه بر کاشت مو و ابرو ، تزریق ژل ، بوتاکس و چربی نیز با بهترین نتایج قابل انجام می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز، از طریق تماس با شماره تلفن 33292300 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، میدان نگهبانی ، ساختمان خاطره ، طبقه دوم بانک سپه ، واحد 5
تلفن : 33292300

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

هر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانیدهر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانید

کاشت مو به روش FIT یکی از پیشرفته ‌ترین و کم ‌تهاجمی ‌ترین روش ‌های ترمیم مو است که به طور گسترده‌ ای برای بازگرداندن موهای از دست رفته استفاده می‌ شو ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟

در کاشت مو به روش SUT نیازی به برش‌ های بزرگ یا بخیه نیست، بنابراین دوره بهبودی کوتاه‌ تر و نتایج کاشت موی طبیعی ‌تری خواهید داشت . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16

کاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازمکاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازم

کاشت ابرو به روش FUT از روش ‌های پیشرفته و موثر برای بازسازی و پرپشت کردن ابروها است که در سال‌ های اخیر به دلیل نتایج طبیعی و دائمی خود محبوب شده اس ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08