آدرس مطب دکتر مزروعی در اصفهان تلفن مطب دکتر اکبر مزروعی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / جوانسازی پشت دستها با تزریق چربی

جوانسازی پشت دستها با تزریق چربی

از جمله نواحی که به راحتی دستخوش تغییرات افزایش سن می‌شود پوست پشت دست می‌باشد. استفاده زیاد از مواد شوینده، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، داشتن استرس و نگرانی، تغذیه نامناسب نیاز جمله موارد بسیار شایعی است که باعث میشود افراد دچار پیری پوست دست شوند. برای جوانسازی دست ‌های خود، بهبود کیفیت و بافت پوست و کاهش چین و چروک و رگ‌ های برجسته، چندین روش مؤثر وجود دارد که می‌تواند در اصلاح این شرایط به شما کمک کند. تزریق چربی ، یک عمل زیبایی است که شامل انتقال چربی از یک قسمت بدن به دست‌ ها برای افزایش حجم، بهبود بافت و کاهش ظاهر چین و چروک و رگ ها می‌ شود. در طی این روش، چربی از شکم، ران یا باسن بیمار جمع‌آوری می‌شود، تصفیه می‌شود و سپس به پشت دست تزریق می‌شود. انتقال چربی به دست روشی مطمئن و مؤثر برای بازگرداندن طراوت و شادابی پوست دست است.

آنچه در این مطلب میخوانید

چرا پوست دست نیاز به تزریق چربی دارد؟

پوست دست به مرور زمان و در اثر افزایش سن، چربی خود را از دست داده و نازک می‌ شود. این موضوع باعث می‌شود که استخوان‌های باریک در پشت دست خود را نشان داده و زیبایی این قسمت را تحت تأثیر قرار دهند. از سوی دیگر این نازک شدن پوست باعث می‌شود که یک سری لکه‌ ها هم بر روی دست ایجاد شده و رگ‌ های خونی به طور کامل مشخص باشند. دست‌ها به طور دائم در معرض دید هستند و شادابی و لطافت آنها می‌تواند در اعتماد به نفس شما تأثیر به سزایی داشته باشد؛ به همین دلیل افراد برای بهبود ظاهر دستان خود و از بین بردن این حالت استخوانی و لکه‌ های موجود بر روی پوست، روش تزریق چربی را امتحان می‌ کنند.

مزایای تزریق چربی به دست

مراحل انجام تزریق چربی به دست

تزریق چربی برای جوانسازی پشت دست

توصیه‌ های قبل از تزریق چربی دست

مراقبت های بعد از تزریق چربی دست

تعداد جلسات تزریق چربی دست

تعداد جلسات مورد نیاز برای تزریق چربی بستگی به افزایش حجم مورد نیاز دارد در صورتی که حجم مورد نیاز برای دریافت نتیجه مطلوب، کم باشد یک جلسه درمانی کافی می باشد؛ اما اگر حجم دلخواه زیاد باشد باید برای دریافت نتیجه مطلوب چندین جلسه برای تزریق چربی مراجعه نمایید.

آیا تزریق چربی به دست درد دارد؟

تزریق چربی به دست غیر تهاجمی است و درد خیلی ناچیزی دارد که می‌ توان قبل از عمل از طریق بی‌ حسی موضعی آن را بر طرف نمود. به علاوه میزان درد تزریق چربی به دست در بین افراد متفاوت است و به میزان آستانه درد آنها بستگی دارد.

سن مناسب جهت انجام چربی به دست

محدودیتی برای تزریق چربی به دست‌ ها وجود ندارد و بیشتر افرادی که در بازه سنی 30 تا 65 سال قرار می‌گیرند می‌ توانند از این روش برای جوانسازی دست‌ ها استفاده کنند.

چه کسانی میتوانند تزریق چربی به دست انجام بدهند؟

ماندگاری تزریق چربی دست

به دست به عوامل زیادی بستگی دارد. انجام مراقبت های پس از عمل در ماندگاری و کیفیت نتایج تأثیر بسزایی دارد. به‌طورکلی تزریق چربی بین 2 الی 5 سال ماندگاری دارد.

عوارض تزریق چربی دست

عوارض تزریق چربی به دست مواردی مانند قرمزی، تورم و احساس درد از مهم‌ترین و رایج‌ ترین عوارض تزریق چربی به دستها هستند؛ اما اگر نشانه‌ هایی از عفونت، کبودی ماندگار، درد فزاینده یا احساس سفتی و گلوله شدن چربی در زیر پوست دیدید باید به پزشک خود اطلاع دهید.

هزینه تزریق چربی دست

هزینه تزریق چربی به دست بسته به عوامل مختلفی مانند تجربه جراح، موقعیت جغرافیایی کلینیک و میزان چربی مورد نیاز برای انتقال می‌تواند متفاوت باشد.


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، میدان نگهبانی ، ساختمان خاطره ، طبقه دوم بانک سپه ، واحد 5
تلفن : 33292300

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

هر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانیدهر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانید

کاشت مو به روش FIT یکی از پیشرفته ‌ترین و کم ‌تهاجمی ‌ترین روش ‌های ترمیم مو است که به طور گسترده‌ ای برای بازگرداندن موهای از دست رفته استفاده می‌ شو ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟

در کاشت مو به روش SUT نیازی به برش‌ های بزرگ یا بخیه نیست، بنابراین دوره بهبودی کوتاه‌ تر و نتایج کاشت موی طبیعی ‌تری خواهید داشت . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16

کاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازمکاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازم

کاشت ابرو به روش FUT از روش ‌های پیشرفته و موثر برای بازسازی و پرپشت کردن ابروها است که در سال‌ های اخیر به دلیل نتایج طبیعی و دائمی خود محبوب شده اس ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08