آدرس مطب دکتر مزروعی در اصفهان تلفن مطب دکتر اکبر مزروعی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / همه چیز درباره تزریق ژل لب

همه چیز درباره تزریق ژل لب

آنچه در این مطلب میخوانید

لب ها از جمله اجزای صورت هستند که تأثیر به سزایی بر روی زیبایی صورت می گذارند و جذابیت چهره را افزایش می دهند، لذا لب های بزرگ و برجسته، این زیبایی و جذابیت را چندین برابر خواهد کرد؛ اما بسیاری از افراد به طور مادرزادی و ژنتیکی لب های کوچک و باریکی دارند. در مقابل، در برخی افراد و بنا به دلایلی مانند بالا رفتن سن و یا آسیب های ناشی از تماس با نور خورشید، ممکن است به مرور از حجم لب ها کاسته شود که هر دو حالت، می تواند نارضایتی هایی را به همراه داشته باشد. تزریق ژل لب از جمله روش هایی است که برای فرم دهی و حجم دهی لب ها مورد استفاده قرار می گیرد، کاملاً بی خطر است و نتایج فوق العاده ای را به همراه دارد. ژل لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم‌تر شدن لب‌ها می‌شود و ظاهری برجسته به لب‌ها می‌بخشد، همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می‌کند. انواع مختلفی از مواد جهت تزریق ژل استفاده می‌شوند؛ اما محبوب‌ترین آنها اسید هیالورونیک است. یکی از دلایل محبوبیت این ماده این است که اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است و در حالت عادی در بدن یافت می‌شود، در نتیجه خطر واکنش‌های آلرژیک کاهش پیدا می‌کند و عوارض جانبی بسیار کمتری دارد.

مزایای تزریق ژل لب

همچنین بخوانید: هر آنچه باید درباره تزریق ژل بدانید.

نحوه تزریق ژل لب

پیش از شروع ابتدا ناحیه ای که لازم است تا ژل به آن بخش از لب تزریق شود، تمیز شده و از مواد بی حسی موضعی بر روی استفاده شود تا آن بخش به صورت کامل بی حس و در هنگام تزریق درد نیاید. سپس مقداری از ژل به زیر پوست لب تزریق شده تا لب به میزان فرم و برجستگی طبیعی مورد نظر برسد.

مراقبت های قبل و بعد از تزیق ژل لب

تزریق ژل لب

کاندیدای نامناسب تزریق ژل لب

تزریق فیلر لب برای گروهی خاص از افراد نباید استفاده شود چون بروز عوارض را برای آنها چند برابر می کند. ممکن است در مواردی عوارض تزریق فیلر لب به صدمات غیر قابل جبران تبدیل شوند. اگر جزء گروه های معرفی شده زیر هستید نباید تزریق فیلر انجام دهید:
افراد مبتلا به دیابت

ماندگاری ژل لب

اثر تزریق ژل لب در طول زمان کمی کاهش می‌یابد و مدت ماندگاری آن معمولاً بین 6 ماه تا 2 سال است. برای حفظ نتایج مدت طولانی‌تر، می‌توانید برای ترمیم ژل لب مراجعه نمایید.

هزینه تزریق ژل لب

قیمت تزریق ژل لب برای افراد مختلف می تواند متفاوت باشد؛ چراکه برای برآورد هزینه تزریق ژل لب باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت، به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت مشخص و واحدی را برای آن بیان کرد. این عوامل می تواند مواردی چون :

عوارض تزریق ژل لب

در کلینیک پوست و زیبایی دکتر اکبر مزروعی علاوه بر درمان جوش و جای جوش ، کاشت مو و ابرو ، تزریق ژل ، بوتاکس و چربی نیز با بهترین نتایج قابل انجام می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز، از طریق تماس با شماره تلفن 33292300 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، میدان نگهبانی ، ساختمان خاطره ، طبقه دوم بانک سپه ، واحد 5
تلفن : 33292300

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

هر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانیدهر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانید

کاشت مو به روش FIT یکی از پیشرفته ‌ترین و کم ‌تهاجمی ‌ترین روش ‌های ترمیم مو است که به طور گسترده‌ ای برای بازگرداندن موهای از دست رفته استفاده می‌ شو ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟

در کاشت مو به روش SUT نیازی به برش‌ های بزرگ یا بخیه نیست، بنابراین دوره بهبودی کوتاه‌ تر و نتایج کاشت موی طبیعی ‌تری خواهید داشت . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16

کاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازمکاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازم

کاشت ابرو به روش FUT از روش ‌های پیشرفته و موثر برای بازسازی و پرپشت کردن ابروها است که در سال‌ های اخیر به دلیل نتایج طبیعی و دائمی خود محبوب شده اس ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08