آدرس مطب دکتر مزروعی در اصفهان تلفن مطب دکتر اکبر مزروعی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر
کاربردهای تزریق ژل یا فیلر چیست؟

از کاربردهای تزریق ژل یا فیلر می توان به بازیابی حجم از دست رفته صورت ، کاهش چین و چروک‌ ها، و اصلاح خطوط عمیق پوست نام برد .

تزریق فیلر بینی؛مزایا،ماندگاری، عوارض و هزینه

تزریق ژل یا فیلر بینی یکی از روش‌ های غیرجراحی محبوب در حوزه زیبایی است که به افراد کمک می‌ کند تا فرم و ظاهر بینی خود را بهبود بخشند.

تزریق ژل یا فیلر به پشت دست؛ مزایا و عوارض

تزریق ژل به پشت دست سبب می‌ شود تا فرورفتگی‌ های پشت دست ناپدید شوند، چروک‌ های سطحی کم شوند، رگ‌ ها کمتر به چشم بیایند و نازکی پوست ناشی از افزایش سن

تزریق ژل یا فیلر شقیقه: مزایا، عوارض و مراقبت ها

تزریق فیلر شقیقه یکی از روش‌ های متداول و مؤثر در حوزه زیبایی و جوانسازی صورت است که به منظور بهبود حجم و شکل ناحیه شقیقه انجام می‌ شود .

تأثیر تزریق ژل گونه بر زیبایی صورت

تزریق ژل گونه موجب حجیم سازی پوست است . محبوب ترین ژل های تزریقی هیالورونیک اسید می باشد که بین کلاژن و الاستین پوست را با آب پر می کند .

تزریق ژل یا فیلر برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم

فیلر زیر چشم به عنوان پرکننده‌ های پوستی و نیز کسانی که دچار مشکلاتی مانند سیاهی و تیرگی زیر چشم ، گودی و حتی پف زیر چشم شده اند ، بسیار مؤثر است .

همه چیز درباره تزریق آنزیم جهت تخلیه ژل

تخلیه ژل با آنزیم یک روش غیرتهاجمی و مؤثر است که برای حذف ژل‌ های تزریق شده در نواحی مختلف بدن مانند لب ، چانه ، گونه و بینی استفاده می‌ شود.

تزریق ژل یا فیلر جهت برطرف نمودن خطوط خنده اطراف دهان

خط خنده پس از گذر زمان و با افزایش سن در کنار نواحی بینی و دهان به وجود می آید . بهترین راه برای رفع خطوط خنده تزریق فیلر خط خنده است .

اصلاح فرم عقب رفتگی چانه و زاویه سازی خط فک با تزریق ژل

زاویه سازی خط فک باعث بهبود ناهنجاری های موجود در فک و یا زیبا سازی می شود. فیلرهای اسید هیالورونیک برای زاویه سازی فک و جوانسازی صورت مناسب است .

حجیم سازی و اصلاح فرم گونه ها با تزریق ژل یا فیلر

از محبوب ترین ژل های تزریقی می توان به هیالورونیک اسید اشاره کرد. ژل هیالورونیک فضای بین کلاژن و الاستین پوست را با آب پر می کند .

همه چیز درباره تزریق ژل لب

تزریق ژل لب از جمله روش هایی است که برای فرم دهی و حجم دهی لب ها مورد استفاده قرار می گیرد، کاملاً بی خطر است و نتایج فوق العاده ای را به همراه دارد .

هر آنچه باید درباره تزریق ژل یا فیلر بدانید

تزریق ژل یا فیلر اگر به دست پزشک مجرب و با استفاده از مواد مجاز، مورد تایید و تاریخ دار انجام شود؛ با عوارضی زودگذر و کم ریسک همراه است.