آدرس مطب دکتر مزروعی در اصفهان تلفن مطب دکتر اکبر مزروعی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / تزریق چربی زیر چشم؛ مزایا، معایب، ماندگاری

تزریق چربی زیر چشم؛ مزایا، معایب، ماندگاری

چشم ها تأثیر بسزایی بر زیبایی و شادابی چهره دارند. با افزایش سن و بر اثر عوامل مختلف ممکن است در ناحیه زیر چشم برخی از افراد چروک و فرورفتگی ایجاد شود که این فرورفتگی‌ها بر روی پلک پایینی چشم یک نیم ‌دایره تیره ایجاد می‌کنند. تزریق چربی در زیر چشم یک روش بی خطر، مقرون به صرفه و با ماندگاری بالایی است که برای جوانسازی صورت کاربرد دارد. در این روش، خطوط، چین و چروک ها و گودی زیر چشم که ممکن است بر اثر افزایش سن یا به علت ژنتیکی ایجاد شده باشد، بهبود می یابد و زیبایی چشم ها بیشتر از پیش نمایان می‌گردد. تزریق چربی روشی است که در آن بافت چربی از ناحیه مورد نظر در بدن فرد متقاضی برداشته می شود و پس از طی پروسه فرآوری به نقاط مختلفی در ناحیه زیر پوست تزریق می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

تزریق چربی زیر چشم چیست؟

انتقال چربی زیر چشم یک عمل زیبایی است که از چربی بدن برای پر کردن نواحی فرورفته و گود شده زیر چشم استفاده می کند. انتقال چربی یک نوع طبیعی پرکننده پوست است. پزشکان متخصص از لیپوساکشن برای بیرون کشیدن سلول های چربی از شکم، باسن یا ران شما استفاده می کند. آنها سلول ها را تصفیه کرده و به پوست زیر پلک های پایینی شما تزریق می کنند. این روش زیبایی می تواند باعث شود چشمان شما کمتر خسته به نظر برسد و شما را جوان تر نشان دهد.

مزایای تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی به زیر چشم

مراحل تزریق چربی زیر چشم

مراقبتهای بعد از تزریق چربی به زیر چشم

تزریق چربی زیر چشم چقدر ماندگاری دارد؟

پس از تزریق چربی بین 30 تا 70 درصد سلول‌های تزریق شده برای مدت طولانی در محل تزریق فعال بوده و مانند چربی معمولی بدن که از اول در محل حضور داشته رفتار خواهند کرد. حتی ممکن است تا این سلول‌های چربی با افزایش بدن وزن فرد، رشد کنند. با این حال هر چه زمان بیشتری از تزریق بگذرد، این سلول‌ها نیز مانند سایر سلول‌های بدن دچار تخریب می‌شوند که البته این تخریب سالها به طول می‌انجامد. بر اساس برخی مطالعات، تأثیر سلول‌های چربی تزریق شده به زیر چشم حداقل سه سال خواهد بود.

ماندگاری تزریق چربی به زیر چشم

مدت ماندگاری تزریق چربی زیر چشم هم به ناحیه مورد نظر بستگی دارد؛ اما معمولاً بین 2 تا 5 سال ماندگاری برای آن متصور هستند.

چه کسانی میتوانند چربی زیر چشم انجام بدهند؟

عوارض تزریق چربی زیر چشم

همانند هر درمان زیبایی، تزریق چربی در اصفهان به زیر چشم نیز شامل عوارض جانبی خواهد بود. یکی از عوارض تزریق چربی زیر چشم که بین تمامی بیماران پس از تزریق مشترک است، تورم و کبودی خواهد بود. این تورم و کبودی ممکن است تا دو هفته باقی مانده و پس از آن از بین رود. ممکن است عوارضی مانند نامتقارن بودن چربی تزریق شده نیز داشته باشید که با توجه به تجربه و مهارت پزشک احتمال آن بسیار کم است؛ اما از شایع ترین عوارض جانبی ناشی از عمل تزریق چربی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه تزریق چربی زیر چشم

پارامترهای زیادی بر هزینه تزریق چربی به زیر چشم تأثیرگذارند. یکی از اصلی ترین عوامل تأثیرگذار روی قیمت تزریق چربی به زیر چشم، مهارت و تجربه جراح در انجام این عمل است. همچنین موارد دیگری از جمله دارو، هزینه های جانبی، هزینه دستیار پزشک و مرکز جراحی قیمت تزریق چربی زیر چشم را تحت تأثیر قرار می دهد.


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، میدان نگهبانی ، ساختمان خاطره ، طبقه دوم بانک سپه ، واحد 5
تلفن : 33292300

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

هر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانیدهر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانید

کاشت مو به روش FIT یکی از پیشرفته ‌ترین و کم ‌تهاجمی ‌ترین روش ‌های ترمیم مو است که به طور گسترده‌ ای برای بازگرداندن موهای از دست رفته استفاده می‌ شو ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟

در کاشت مو به روش SUT نیازی به برش‌ های بزرگ یا بخیه نیست، بنابراین دوره بهبودی کوتاه‌ تر و نتایج کاشت موی طبیعی ‌تری خواهید داشت . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16

کاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازمکاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازم

کاشت ابرو به روش FUT از روش ‌های پیشرفته و موثر برای بازسازی و پرپشت کردن ابروها است که در سال‌ های اخیر به دلیل نتایج طبیعی و دائمی خود محبوب شده اس ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08