آدرس مطب دکتر مزروعی در اصفهان تلفن مطب دکتر اکبر مزروعی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / نکات مهم لیزر موهای زائد که قبل از انجام باید بدانیم

نکات مهم لیزر موهای زائد که قبل از انجام باید بدانیم

آنچه در این مطلب میخوانید

موهای زائدی که بر روی صورت و بدن افراد رشد می‌ کنند جلوه زیبایی نداشته و علاوه بر آن از لحاظ بهداشتی نیز افراد ترجیح می‌دهند آنها را از بین ببرند. در دنیای زیبایی امروزی لیزر موهای زائد به عنوان یکی از بهترین، سریعترین و مطمئن ترین روش های از بین بردن موهای زائد در سراسر جهان شناخته شده است. روش لیزر موهای زائد به این صورت است که اشعه ی لیزر بر پوست تابانده می شود و با از بین بردن فولیکول موی آن قسمت موجب از بین بردن موها می شود. در هر جلسه لیزر موهای زائد بدن، حدود 15 درصد موها در حالت آناژن از بین می‌روند. این روند تا زمانی که همه موها از بین برود ادامه خواهد داشت. با استفاده از این روش به مدت چند جلسه و به طور منظم، می‌ توان به مدت طولانی از رویش مجدد موهای زائد جلوگیری کرد

لیزر موهای زائد چیست؟

از بین بردن موهای زائد به کمک لیزر موهای زائد در واقع شامل نابود کردن فولیکول‌ های موهای ناخواسته در نقاط مختلف بدن با استفاده از روشی به نام نور گرمایی یا Photothermalysis می‌باشد. در این روش، موهایی که در ناحیه‌ تحت تابش نور لیزر قرار می‌گیرند، از بین می‌روند. در این سیستم مقصود از ارسال پالس‌های نور لیزر، نابودی فولیکول‌ مو است که نهایتاً موجب از بین رفتن موی آن ناحیه می‌شود.

لیزر موهای زائد در اصفهان


مزایای انجام لیزر موهای زائد

روش لیزر موهای زائد

پس از تشخیص و تصمیم برای انجام لیزر، شما باید برای لیزر درمانی آماده شوید. این اقدامات اولیه می‌تواند شامل علامت‌گذاری نقاط موردنظر برای درمان یا قراردادن ژل روی ناحیه درمان باشد. به شما عینک‌های مخصوص محافظت از چشم داده خواهد شد. دستگاه لیزر دستی به‌طور سیستماتیک و یکنواخت در سراسر منطقه درمان استفاده خواهد شد. در نهایت و پس از اتمام لیزر موی زائد صورت، قسمت‌های تحت درمان را تمیز می‌کنند و سپس دستورالعمل‌های بعد از درمان به شما داده می‌شود.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

تعداد جلسات لیزر برای رفع موهای زائد

حداقل 6 تا 8 جلسه نیاز است تا فولیکول های مو از بین بروند و موهایی که در طی درمان در فاز خواب بودند هم به فاز فعالیت برگردند و به مرور از بین بروند.

ماندگاری لیزر موهای زائد

لیزر می تواند تا 90 درصد موها را به طور دائمی از بین ببرد. نوع پوست و مو بر روی نتایج تأثیر دارند و پیشبینی دقیق مدت دوام لیزر موهای زائد دشوار است. همچنین این موضوع به ناحیه لیزر شده هم بستگی دارد. به صورت کلی ممکن است یک ناحیه از بدن در یک فرد هر چند سال یک بار به تمدید لیزر مو نیاز پیدا کند و ناحیه دیگر هر 6 ماه یک بار. این موارد فرد به فرد نیز تغییر می کند؛ اما مسئله ای که به طور قطع وجود دارد این است که ماندگاری لیزر موهای زائد چند برابر روش های دیگر از بین بردن موهای اضافی بدن است و تقریباً روشی دائمی محسوب می شود.

موارد منع انجام لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد

هزینه ها به عوامل مختلفی بستگی دارند از جمله این عوامل می توان به شرایط مراجعه کننده، نوع دستگاه و روش انتخابی، تعداد جلسات و… را ذکر کرد.

عوارض لیزر موهای زائد

در کلینیک پوست و زیبایی دکتر اکبر مزروعی علاوه بر رفع موی زائد با لیزر تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و چربی همچنین جراحی بلفاروپلاستی نیز با بهترین نتایج قابل انجام می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز، از طریق تماس با شماره تلفن 33292300 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس : اصفهان ، خانه اصفهان ، میدان نگهبانی ، ساختمان خاطره ، طبقه دوم بانک سپه ، واحد 5
تلفن : 33292300

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به پوست و زیبایی را در بخش مقالات بخوانید

هر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانیدهر آنچه باید درباره کاشت مو به روش FIT باید بدانید

کاشت مو به روش FIT یکی از پیشرفته ‌ترین و کم ‌تهاجمی ‌ترین روش ‌های ترمیم مو است که به طور گسترده‌ ای برای بازگرداندن موهای از دست رفته استفاده می‌ شو ...

تاریخ انتشار : 1403-06-19

کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) چیست و چگونه انجام می شود؟

در کاشت مو به روش SUT نیازی به برش‌ های بزرگ یا بخیه نیست، بنابراین دوره بهبودی کوتاه‌ تر و نتایج کاشت موی طبیعی ‌تری خواهید داشت . ...

تاریخ انتشار : 1403-06-16

کاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازمکاشت ابرو به روش FUT مزایا،عوارض و مراقبت های لازم

کاشت ابرو به روش FUT از روش ‌های پیشرفته و موثر برای بازسازی و پرپشت کردن ابروها است که در سال‌ های اخیر به دلیل نتایج طبیعی و دائمی خود محبوب شده اس ...

تاریخ انتشار : 1403-06-08